Wiiii-time=)



Idag gick vi upp relativt tidigt- jag satte en deg med hjälp av Torrjäst- vilket gick sådär-tycker liksom att degen blir kompakt fast att jag inte tar för mycket mjöl. Fattar ingenting!!! Men semlebullar blev det i alla fall=)

Men sen drog sambon iväg- han skulle titta på Mange när han är med i Kommunmästerskapet. Och jag fick va hemma med kidsen.

Min mor med man skulle tagit en tripp till oss på fika men jag fick ringa och avråda dem från att åka. För här i våra trakter är det snorhalt- man skulle låta bilen stå idag tydligen och SMHI har utlovat en klass 1 -varning.
Sambon ringde hem när han va ute och körde och varnade! Och när han reagerar  på att det är halt så stämmer det. Så vi tar en tur till dem imorgon istället. 

Vid 12-tiden blev jag mycket rastlös och kände att jag ville testa Wiii-brädan! Sagt & gjort-men va jobbigt det va! Men kul va det. Så nu kan jag ju göra lite olika trängingsalternativ=) Nä nu blir det slapp i soffan brevis samon <3 och titta på lite skidor med honom! Puss på er & ha en go lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De e så kul att se att det händer grejer på din blogg. Går det bra med din träning och kost?

Har själv länge funderat på Wii-fit men har inte skaffat det ännu, vi har ju X-box och PS2 så ytterligare ett TV-spel ligger väl inte högst upp på listan.

Är det bra träning? Blir man svettig?

Ha det allra bäst goaste Jessica!

Kram Tina

2011-01-08 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0