Tack sötnosar!

=))) Kan bara starta här idag med ett enda stort lee´nde! Tänk att ni kan peppa mig så genom era inlägg! Blir såå glad!
 Just nu behöver jag det! Hade bestämt mig för att köra ett litet lätt träningspass. Stå på Crosstrainern med Spotify i hörlurarna- något käckt på tv:n och så bara köööör!! Typ i en halvtimme- sen gå över till styrketräningen i ca en halvtimme. Det är bra och effektiv tränning. MEN så hade jag halsont förra veckan och nu är det host host här hemma :/

Assså shiiiiiit säger jag bara!!! Jag hade verkligen behövt att träna lite. Jag behöver nämligen få det där välkända lyckoruset man får när man tränar.

Det är alltid bra att få=) Särskilt när det är de förändringar som det är just nu i mitt arbetsliv :P 

Har nämligen hoppat runt denna höst ,så att hälften vart nog :/ Man tror kanske att omväxling i arbetslivet ger posetiv energi- visst kan det göra det- men i måttliga mängder. Denna höst så har jag varit på två (tre) olika ställen på Sjukhuset. Först så gick jag från Min gamla avd. Hematologen, till att hoppa in några pass på en avd. där man främst vårdar äldre -MÄVA. Sen gick jag över till Rehab/ 9:an och va där i 1 månad. Efter det var det Hudmottagningen i 10 veckor & nu har jag börjat på Urologen/Kirurgen.

Jo det kan tänkas att jag lär mig hur mycket som helst- det håller jag med om- men det tar mycket på mig med. Allt där som det innebär att byta arbetsplats och kollegor är krävande. Precis när jag har kommit in i jobbet och gemenskapen ska jag lämna och gå vidare.

Så därför hade jag behövt att köra ett träningpass nu för att orka med.

Men men det kommer det med =) Jag kan bjuda på en härlig bild på mig & Knut istället när jag kör sit-ups...Knut har en förmåga att komma och sätta sig på magen när jag kör som bäst!!

Ha det bäst alla där ute & kram på er<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0