Skulle bara meddela en sak..

 Gick in och läste vad jag har skrivit i april för det va den senaste gången jag skrev :P Och läste att jag då mådde pyton pga av min vikt.. Men nu kan jag säga att 10 kilo lättare och allt som allt 17 kilo lättare sen jag började för ett år sen..Så nu mår jag mycket bättre.=)
 Nu har jag ett delmål kvar och det är att lätta minst 5 kilo tills sommaren detta året.. Men vi får se om jag löser det. Men med träning och bra kost så vet jag att det ska gå. Måste bara ge mig tusan på att det ska gå.. Jag vet att dessa 5 sista kilo är de tuffaste :p . Men jag har kommit långt redan så varför inte försöka ännu mer! Behöver bara peppning känner jag så snälla Peppa mig ni som ev. läser denna blogg! Många kramar från en som bara skriver ibland..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer du att fixa hur lätt som helst..... jag peppar dig gärna så det är bara att höra av sig!! Kram Tina

2011-01-02 @ 21:50:05
Postat av: Frida Jensen

Wow du är grym!! Och vad jag har sett på bilderna är du hur snygg som helst. :) Kan du inte börja blogga och lägga ut tips på bra mat? Jag är ltie sugen på att testa men har för dålig koll på maten känner jag...

2011-01-03 @ 11:25:35
URL: http://fridajensen.wordpress.com
Postat av: Jessie

Tack Tina för att du tror på mig -det betyder mycket..För just nu svajjar självkänslan när det gäller att gå ner i vikt :S Men skam den som ger sig!! Kram på dig Tina

2011-01-04 @ 19:36:21
Postat av: Jessie

Tack Frida- det va snällt! Nja snygg vet jag inte- men jag känner mig mer fräsch =) Och nyttig! Jag ska göra ett försök att börja blogga- Men jag är kass på att hålla bloggen vid liv vet du väl ;) Men ett tips är att gå in på google och sök på Lchf- läs på och kolla in alla recept som finns på den sajten. Det jag har gjort är att utesluta bröd,pasta,ris,godis m.m sen äter jag mer grönsaker plus en del fet mat. Det funkar för mig! =) Plus en hel del träning regelbundet. Men lycka till och kramis

2011-01-04 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0