Lchf -here we begins again...

Och så var det Måndag igen!! Söndagen gick i ordning & reda- tecken. Gick upp-gjorde frukost! Mös med kidsen en stund-läste bok och GT- med bilaga- det är min favvo-söndag det =) Sen fixade jag semlor som jag skulle ha med till fikat hos Mor! Efter det bar vi av till Mamma! Det var länge sen jag såg henne för de har varit sjuka i helgerna här som har varit. Meningen var att vi skulle fira Jul ihop, men så blev det inte tyvärr...

Efter trevligt fika hos Mor stack vi hem och började röjja undan Julen- trist fast ändå skönt på något sätt! Nu går vi mot ljusare tider äntligen =))

Efter det blev det träning på kvällen- först körde jag 30 min på Crosstrainern och sen va det styrketräning i en timme! Hur skönt som helst efteråt.

Idag har jag gjort en suveränt god snabb Fiskgratäng på Lchf-vis & ska snart ge mig på Kycklingswraps på Lchf-vis. Skillnaden på Wrapsen är att de är hgjorda som tunna omeletter istället. Vi får se ifall det blir gott- Spännande i alla fall. Fiskgratängen är hur go och enkel som helst- återkommer med recept! Måste skynda mig nu- ska alldeles snart iväg och jobba! Kram på er och ha en go måndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejje,

ja helgerna går fort, de bara susar iväg. Hur går det för dig på det nya jobbet, dom e väl snälla mot dig? Går det bra med LCHF?? Själv har jag börjat med mitt Cambridge igen, får se hur länge jag orkar.

Ha det allra bäst!

Kram Tina

2011-01-11 @ 17:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0