2 /1 ... Tandfen kommer inatt..

En dag som denna ja.. mycket lugn och avslappnad =) Det som har hänt är att jag gick upp innan 10 med Tova som skulle iväg med en kompis och rida. Så jag fixad mackor & varm Oboy till skruttan skruttberg.
Sen tog jag katten Knut under armen och gick in och la mig i sängen igen...
Snark blev det.. Gick upp vid 12.30 igen :p
Det va ju inte riktigt meningen.
Men det var nog Det sena Nyårs-firandet som gjorde sig påminnt :D

Sen gjorde jag mig iordning och gick över till soffan & mös med min lilla Skrutta. Evelinas tand har varit lös ett tag så när hon åt middag blev den ännu mer lös- så vi gick utt till toaletten. Bad Evelina spegla sig medans jag "kände" på tanden & vips så var tanden ute =) Inatt kommer nog tandfen då..får vi hoppas =)

Nu ikväll har inte många knop gjorts utan jag har mest surfat runt på Aftonbladet..Tova har hämtats hem och lite handling hanns med innan det.  Sen hyrde vi några filmer också som vi ska se nu snart så snart ungarna ligger .
 Nä nu måste jag förbereda barnen inför läggdags! Ha en fortsatt trevlig söndagskväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt, tycker det är så gulligt när de får en glugg i munnen. Klart att tandfen kommer, hon brukar ju aldrig missa när man tappat en tand.

Ha det bäst!

Kram Tina

2011-01-02 @ 21:52:29
Postat av: jag själv

Söt du är=) och va glad jag blir när du kommenterar på min "nyomstartade" blogg! Kram på dig<3

2011-01-04 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0