Crosstrainern...

Så .. mitt nya liv (som jag förhoppningsvis alltid kommer att hålla :) ) har börjat på allvar..
 Imorse gick jag upp & gjorde mig iordning- gick med Tova till skolan & sen direkt hem & ställde på & trampade en halvtimme på crosstrainern =)) Sen efter det segnade jag ner i en liten hög & flämtade en stund... Efter flämtandet satt jag igång med hundra situps =)

Det tycker då jag va duktigt av mig =) Sen om jag håller detta är en annan sak- men jag försöker i alla fall! Sen när min morgonmotion va över gjorde jag äggröra till frukost.
Nu SKA det hända grejer- det bara måste det!!!

Jag står inte ut annars... Nu ska jag snart trampa iväg till dagis med Lillskruttan=) Sen när jag kommer hem ska jag se ifall jag hinner att måla klart en byrå, som jag började på igår ... Efter det ska jag rusa till jobbet för att jobba kvällen.

 Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0