Lite om mig

Smeknamn:  Mellis eller Bengan;)

Beroende av:   Min familj och mina vänner, mitt lipgloss, min sminkväska,mjölk och choklad

Vad tror folk om dig?  att jag är en snäll,go och en riktig pajjastjej som gillar att bjuda på mig själv

Stämmer det? Ja

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mina naturligt vita tänder

Vad säger du för att imponera på någon? Du gör mig glad

Hur imponerar man på dig?  att man bjuder på sig själv

Brukar du skratta för dig själv? Ja ibland

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?  "När ska vi grilla"  från våran stora gosse Magnus
 
Var bor du? I Uddevalla

Trivs du där? Ibland

Äger du några converse? Nix inte för tillfället, mina gamla är slängda :(

Sprit, cider, vin eller öl? cider och sprit

Brukar du bli för full? Ja, men inte jätte full
 
Är du allergisk mot något? sura, snåla, ego människor 

Hur svarar du i mobilen? " A.. Det är Jessica"

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "Tack för hjälpen förut"

Antal timmar sömn i natt?  8:)

Brukar du komma i tid? Bara till jobbet :-S / Är den största tidsoptimisten i stan

När mår du bra? När jag får vara med mina nära och kära och när jag känner mig uppskattad

När blev du fotad senast? För en vecka sen, när Evelina tog kort på mig när jag poserade med min nya röda jacka :)

Hur känner du dig nu? Trött, får snart hämta tändstickor för att hålla upp ögonlocken..

Vanligaste färg på dina kläder? svart, rött och turkost är det mycket nu

Vad tycker du om dina fötter? Ok numera.. nu när knölen är bortop. är i alla fall ena okej

Vad saknar du? pengar

Hade du en bra kväll i går? nja- jag jobbade kvällen- men visst var det ok

Favoritdryck på morgonen? mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig? vid 23

Är du blyg? nej
 
Sysslar du med någon idrott? Nej

Vill du hellre ha mail än brev? Det är mysigt att få brev- men det blir för sällan för det går fortast med mail

Har du spytt offentligt? Jaaaa

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? kissa och ha sex tror jag

Är du nöjd med ditt liv?  Nästan- det går åt rätt håll

Är du bortskämd? Ja ibland

Vad är det värsta du vet? spindlar

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 1500-2000
 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Beyonce

Vad längtar du till? semestern
 
Vad är det finaste du fått?  En ring och halsband i mammagåva av min sambo och svärmor plus svägerska. Och en massa annat fint har jag fått.. bla av min syster

En speciell dag du minns? När jag träffade min nuvarande sambo- och när jag födde våra barn

Hur gammal är du?  30

Du samlar på? ???

Gillar du golf?  nej

Är det okej att gråta? Ja
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon? spendera en del på huset, renovera köket, köpa ny bil,spara och resa

Bär du glasögon eller linser?  Inget än så länge men jag ska snart syn-testa mig..

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej..

När går du upp ur sängen en helgmorgon? På helgen runt 8 och när jag jobbar tidigt 05.00 och när jag gör kvällen 6.30

Har du någon piercing? Nix- jag har tagit ut den enda jag hade

Solar du ofta? ja

Är du bra på att laga mat? Ja

Är du flygrädd? Nej

Hur vig är du? he he he.. smidig som ett kylskåp

Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
 
Tror du på ett liv efter döden? ja

Tycker du om sushi? nej

Vad äter du helst när du ser på film? Chasewnötter doppade i choklad

Har du tandläkarskräck? ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska? olika
 
Biter du på naglarna? nej..enstaka tillfällen

Röker du? feströker 
Vilken låt hörde du senast? Alexander Rybaks låt "Fairytale"



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0