Trött.........zzzzzz och ont!!!!!

Jeeeaaapp... Nu var hen hel arbetsdag gjord. Jag klarade hela dagen men jag tror inte att det är något att rekommendera ? Fast det vet ju bara min Läkare förstås, som ska ringa mig först imorgon- strange med tanke på att jag hade velat ha en okej-stämpel INNAN jag haltade runt på jobbet.

Blir faktist irriterad för mindre!  Men läkare borde ju  veta mest ,och skulle det ha blivit något  med foten, så tänker jag stämma honom!!  Det hade ju varit mest logiskt att han sjukskrev mig till den dagen, som jag skulle till läkaren för koll så att allt var ok? Men icke!  Ja ja det ordnar sig...

Nu är det högläge i alla fall-min fot  bultar och ömmar efter en hel dag på de där stenhårda golven. Fast jag hade tur som fick en lätt patient-grupp, jag kunde ta det lite lugnt.  Hade det varit en helt vanlig dag med en massa att göra , hade jag fått dra därifrån.

Finn ett fel;)


Shit va trött jag är!!!!
Jag har ju sparkat igång en tvättmaskin, det blir att vänta på att den är färdig-hänga upp eländet & sen sjunka djupt ner i soffan. Måste ju glo på " Ballar av stål" - den idiot är en av de bästa- gillar inte när han snackar bara. "Jobbigt va?!"

Nä nu är mina ögonlock tunga...zzz Måste ladda inför alla föreläsningar jag ska lyssna på imorgon. Jag går en kompetensutvecklings-kurs med jobbet =) Mycket bra, men så fort någon föreläsare pratar för entonigt- så somnar jag :S Hopplöst är det. Det är likadant på alla APT . Somnar vet ni...
Va fan! Det är ju grymt pinsamt.

Jag har pratat med min chef om det- och han är numera inte förvånad- dock bekymrad. Fast jag har sagt att ställer jag mig upp ,och går runt är det för att jag måste röra på mig lite. Det kan ju vara hur intressant som helst , men jag somnar.

En gång så satt jag klarvaken upp och ansträngde mig till det yttersta- meeeeeeeen så började jag nicka till. En jobbar kompis undrade om jag var onykter eller något annat skumt.. he he he, jag höll på att skratta ihj'äl mig. Så varje gång det är APT så sitter mina kolleger och följer mig med blicken..
 Nä  nu måste jag natta mig själv, natti natti

Kommentarer
Postat av: frida

Hm, det där kanske du skulle undersöka lite? Det att du så lätt somnar menar jag. Det låter ju jättejobbigt! Förstår hur pinsamt det måste vara. Jag ränkerpå våra gamla vän F och många roliga minnen dyker upp. :)

2009-05-12 @ 06:41:31
Postat av: Jessica Mörtsllem

Jo fast det är ju så att jag borde ta det mera lugnt och gå och lägga mig i tid naturligtvis..Men det är lättare sagt än gjort. Grejar tills jag ska sova, och när jag ska läsa, läser jag ett ord så somnar jag!! Så jag vet vad det beror på. Blir lätt uttråkad :S Tack för omtanken och visst minns jag med alla tokiga händelser;)

2009-05-12 @ 18:33:59
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0