Trött!

Usch idag är jag så trött att jag snart ramlar omkull och somnar- sovit konstigt inatt också, men det kan ju vara så ibland!
Trodde det skulle regna idag men så vaknade jag av solen :) Det är härligt! Fast det känns som om regnet behövs lite..

Meeen vilka supergrannar jag har! Tittar ut och så står Hasse där och klipper häcken för mig :) Fasiken va bra!
Han kom över och frågade ifall han fick klippa den även ifall vi bodde här för det hade han gjort innan.
 De som hade radhuset innan hade inte tagit hand om det något större säger de som bor här brevid sen
 tidigare:(  Tråkigt sånt där!

Men det är klart nu till en början är det heeelt okej ifall han hjälper oss med häcken. 

Nä nu laddar jag och Tova för utvecklingsamtalet som vi ska på kl.14! Vad händer för er?



     Busksax 6 V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0