Shopping-alltid lika nice;)

Eller vad tycker ni?! Min sambo söger att jag måste vara shoppingberoende ,men han snackar mycket konstigt också!

Han tycker att jag får ett fånigt lee´nde så fort vi närmar oss en affär... Och så tycker han att jag blir glad bara av att åka till Maxi och storhandla.. Att  jag blir nöjd bara av att lämna över kortet eller kontanterna till kassörskan :-S

Ja ja- imorse var det tack och lov ingen strid med Tova=)  Vi gick upp lugnt och allt flöt faktist på :) Linis va uppe med oss och käkade frukost med oss. Det tillhör inte vanligheterna, för min lilla är så morgontrött ibland. Hon kan lägga sig i tid och allt men ack áck så trött mitt lilla pyre är ibland. Men så vild och pigg hon kan vara ibland..

Jo vi drog ner till skolan och jag snackade lite med fröken. Sen gick vi hemåt igen. Jag röjjde lite och vi mös lite vid tv:n jag och Evelina. Efter ett tag så hade vi fruktstund. Senare kom jag på att jag skulle kolla mitt konto och såg till min förvåning att barnbidragen hade gått in!! Super- då drar vi ner till stan och shoppar kläder till er ropade jag till Evelinis. Ett sjungande "jaaaaa" fick jag till svar. Då blev det fart på oss ;) Ner med bussen till stan och det var ju nästan lunchtid så det fick bli MC  : -s   urk, blä usch för MC!    Jag ogillar starkt att äta där. Jag vet inte men det kan inte vara nyttigt? 

Där så slog vi ihjäl en timme innan E hade fått i sig allt och jag fått i mig en sallad som jag lyckades hitta på meny´n.
Nu var det dags för shoppingen. Jag fick till det bra denna gång =) En  del  hittade jag.  Jag tog kort på alla kläder som jag hade lagt ut på sängen när vi kom hem hi hi hi Barnen var nöjda och jag med :) Jag tänkte att jag lägger in bilder imorgon.  Efter att vi hade hämtat hem Tova plus en kompis, så traskade vi hemåt.

Det blev mellanmål på altan för de små. Jag satte igång och städa lite. Dammsög,satte på en tvättmaskin,skurade golven,skurade toaletten uppe, lagade käk till oss och bakade lite kolakakor som tjejerna och Mange fick efter maten. Sen kom Emilias mamma och hämtade henne.  Då var det duschning på schemat plus kvällsmat  vid Bompa och sagostund. Och nu ligger de sen drygt en halvtimme tillbaka. Kram på er- nu ska jag glo på " Äntligen hemma"  vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Christine

Gumman, later som du hade en busy dag. Sjalv kan jag inte saga desamma, jag sov laaaaange, va ute med hunden o har kollat pa TV...det ar allt!!! :)

2009-05-20 @ 23:28:59
URL: http://christinebourland.blogg.se/
Postat av: Jessica Mörtsllem

Jepp.. det är alltid fullt upp här;)

2009-05-22 @ 23:12:01
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0