Seg, orolig och lortig :(

Usch..usch  va jag är seg-- Jag orkar inte ens släpa mig till duschen- idag har det varit fullt upp! Och så har jag gått runt och känt mig heeelt kass va jag än har gjort idag- varför är det så?? Orolig och så- en konstig dag helt enkelt!

Varför är det så?? Jag känner inte det lugn jag brukar ha i mig :( Orolig för vad folk ska tycka och tänka om precis allting-  jag är inte konstigare än någon annan vad jag vet!

Jag kanske skulle meditera eller något för att få bort klumpen i halsen.. Fattar ingenting- nä nu ska jag göra middag.

Idag blir det falukorv med pasta kanske makaroner. för det är ju grymt ovanligt ;)

Kram på er från "Skumberg"



          minns ni de här stollarna ?

Kommentarer
Postat av: Carro

Danska weinerbröd med chokläääääde! =) ÅÅ du är precis så underbar som bara du kan vara. Kram på dej!

2009-05-08 @ 07:33:26
URL: http://www.ljungans.blogspot.com
Postat av: Jessica Mörtsllem

Tack Carro - vad du är söt min goa granne- du är med underbar precis som just du är! Kramis tillbaks;)

2009-05-08 @ 13:19:03
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0