Ny jacka- äntligen =)

Jag och Evelinis!Evelina tar kort på sin mamma!Min jacka har jag fått laga ett ex antal gånger!! Alla som känner mig vet hur duktig jag är på att sy ;) Ha ha ha.. Stackars Håkan ibland..Tänk när jag har fått för mig att jag ska sy egna gardiner  : - S
H har hört från köket hur jag har nästan sparkat på den gamla symaskinen ( Men dock lugnat ner mig) och svurit för mig själv MÅÅÅÅNGA gånger. Fast jag tycker inte det är så farligt ;)

Men nu finns det ju bra färdigsydda gardiner.. När vi har varit i tygaffärer, har H alltid gått fram till de färdigsydda gardinerna och förespråkat dem tills jag har gett med mig och erkänt mina bristande sykunskaper...

Ja men nu har jag i alla fall köpt mig en snygg klarröd jacka B-young til reapris. Precis en sån jag vill ha- lite sportig och den går över min rumpa- perfekt =) och så hittade jag ett par coola badbrallor till min kära sambo också till reapris- fasiken vad sånt gör mig glad =) återkommer med bilder snart!! Måste dra till Dagis med Evelina- det är Förskolansdag idag=) Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin du är! Pöss

2009-05-14 @ 14:49:36
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Jessica Mörtsllem

Tack vännen! Det var rart skrivet till mig=)

2009-05-14 @ 22:15:26
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/
Postat av: Syrran

Jättesnygg jacka!!

2009-05-17 @ 10:23:39
Postat av: Jessie

Tackar- det bästa är att den inte var så dyr- bra pris helt enkelt!!! Sånt gör mig glad!!

2009-05-17 @ 11:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0