Lyssnar på en underbar låt ..

Åh den är så ljuvlig- Beyonce´s låt "Halo" Den har ju funnits ett tag men åh va fin den är!   http://www.youtube.com/watch?v=y9_j35L5bHM&NR=1

Det roliga är när jag och Evelina lyssnar så dansar hon och sjunger som bara den :) Vilka undebara knoddar jag har :)

Idag är det en sån där seg dag då jag har varit på ett skithumör men jag håller på att jobba mig uppåt nu!

Vi skulle ha åkt till stan och fixat lite , men så har jag fått göra en massa tråkiga saker innan så nu sitter jag här istället...
Måste vila en stund nu..

Och då passar det ju bra att sitta här;)  Vi ska göra ett nytt pass till mig- och det är inte så kul att det gäller en resa :(

 Nix- Jag ska ha det till min  Norska undersköterske-legitimation.

Det är en massa pappersarbete :( Vad tycker ni om såna roliga saker ?!

Ni ska se mig nu när jag sitter här.. He he he.. sitter och sjunger (läs vrålar) ut "Halo" i min ensamhet..

Jag är så kass på att sjunga - meeeeen jag sjunger  ialla fall..

 Ha en bra dag och vad gör ni?  Själv sjunger jag vidare och låtsas att jag låter precis som  Beyonce ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Nä, nä du låter inte som Beyonce. Hon låter som dej. =)

Varför måste du ha ett pass till Norge? Du ska väl inte överge dina grannar väl?? :-(

2009-05-08 @ 21:17:42
URL: http://www.ljungans.blogspot.com
Postat av: Jessica Mörtsllem

Jo jag vet Carro att det är egentligen Beyonce som sjunger som mig- jädra härmapa;) Men jag vill ju inte flascha inför er ;)Och jag tänker inte flytta iväg- jag ska bara tjäna Norges goa pengar tänkte jag! Kram på dig

2009-05-09 @ 22:09:10
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0