Lycklig som en hel brak-skit ;)

Carros tös Ida och en stackars ledsen Tova i bakgrunden med klämt finger:(Jag kan ha båda crocsen igen!!!! Behöver inte ha min klumpfots-sko längre.. he he he
Nästan så att jag planerar att göra upp en eld med den , för att sedan dansa runt den. ;)  Vilken syn...

Jag har ju kantat runt i min fula sko länge nog nu.  För att var exakt ,sex veckor!

Tänk när jag har haltat fram men den j-a skon och va folk har tittat- hoppas jag har kunnat bjuda på ett eller annat garv ;)
Först i början tyckte jag inte att det var så farlig men nu börjar det bli stönigt- fast egentligen ska jag inte gny..

Jaha- så var det jobb-time på måndag! Lite konstigt känns det- kommer jag minnas hur jag ska göra??!

Annars idag så har det varit fullt upp- förvånade??! Nä antagligen inte.. Jag har städat toaletten där uppe , skurat och gnidigt som en dåre med värsta Stig-Helmer frillan,.  Idag var den så vidrig att till och med sambon Håkan ryckte till när han glyste på mig :P

Och innan WC- städingen, sparkade jag igång en maskin med tvätt. La köttet i marinaden (grillning stod det på Kvällsgörat ), duschade och lagade en mycket enkel men dock såå omtyckt lunch till kidsen (korv med bröd) , sen förberedde jag maten för ikväll.  Klippte gräset för första gången i år :) gjorde jag ju med!

Vi hade granntjejerna på besök idag en stund- lovade dem att vi skulle knata iväg till gårhagen som vi har alldeles i närheten, så vi gick det tjejligan, jag och min goa granne Carro , som  är mamma till Ida- en av granntöserna. Det var mycket trevligt i fårhagen:) Ett av fåren var alldeles tokig när hon fick mat!

Nä! Nu ska jag sjunka djupt ner i soffan och mysa!  Vad gör ni?!  Ha en fortsatt trevlig afton ;)


P.s.. fasiken:( Jag tänkte lägga in lite bilder men jag sparar det till imorgon i bästa fall ;) Nu ska jag kolla " Yes man" med
Jim Carrey tillsammans med min sambo            

Kommentarer
Postat av: Jessica Mörtsllem

Yesman var grym- om ni inte har sett den-ta och se den!!!!!!!!!!!!! Många goa skratt blev det..=)

2009-05-10 @ 00:51:05
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/
Postat av: Carin

Hejja dig, jag vill se mer foton av ert hem...Bor ni i första längan till höger på K-röd??

2009-05-10 @ 09:24:26
Postat av: Jessica

Jo då Carin-- jag tror det är sjuttonde gången jag försöker att lägga in en vanlig liten kommentar men så är skiten (datorn jävligare- än jävligast!! Det där med att lägga in foton- tar ungerfär en evighet att göra, men jag lovar att jag ska fixa och trixa.. Min dator är "gammal och mätt" Vi bor på Yrvädersgränd på Fasseröd, namnet på gatan passar mig ;) Kram kram

2009-05-10 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0