Loves Fairytale Med Alexander Rybak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=-8JRtGMBUz0&feature=related  Sååååååååååå underbar! Den var min favorit från början-har ju hört den på radio och på sm-finalen=)  så jag satte helt klart mina röster på den här fantastiske kille!!  Jag rös,nästan så att tårarna kom!!! Så nu har jag sett den på Youtube ett ex antal gånger... ;)

Marlena Ernman låg i lä tyvärr och så sjöng hon falskt :( Det blir att kvala igeeen för Swedala!!   Nä nu ska jag greja lite.. De här dagarna som jag skulle ha skrivit på min lilla blogg har bara inte blivit av..

Sorry- men jag har suttit ute och solat och grejat med min nya telefon:) Den andra jag hade var heeeelt rasfärdig :- S

Nä det här duger inte!
 Jobb ikväll med mellan 15.30 till 21.30- jobbar bara halvtid nu. Och imorgon ska jag bara jobba i 4 timmar- det blir konstigt.  Fast jag måste ju vara försiktigt med foten.  Kram på er alla


 

Kommentarer
Postat av: ida

ja han var bra den där lille norrmannen!!!

:-)

2009-05-17 @ 15:13:47
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Ja visst va han bra! Söt och charmig!

2009-05-18 @ 14:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0