Lovade lite bilder..

Ännu en dag har gått.. Varit på föreläsningar om Demens & Hjärtinfarkt idag. Demensdelen var klart bäst, mycket lärorikt och intressant, plus att jag fick en förändrad bild av Demens!  Tänk vilken vidrig sjukdom. Demens kostar oss mycket mera pengar än vad alla sjukdomar tillsammans gör.  Men när vi kom till Hjärtinfarktsdelen så hade vi  en väldigt kunnig föreläsare meeen så monotomt hon pratade tyvärr .( Så jag somnade, precis som vanligt..

Sen så fick vi några fnitteranfall. Vi är tre tjejer som sitter brevid varandra..En på 32 år, jag på 30 och en på 46 tror jag..detta fnitteranfall var ju inte kul. Ni vet när det bubblar så där tokigt inom sig och så FÅR MAN INTE SKRATTA, men så gör man det och försöker sluta- men förgäves :S Har ni varit med om det någongång? Imorgon är jag ledig, så då skriver  jag mer.. Ha det fint och nu ska jag glo färdigt på "Äntligen hemma" :)Våran altanEn underbar lampa vi har i våran limegröna hall nereFramsidan av vårat Radhus Våran stora gosse Mange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0