..korvstoppning!

Oh my good! Jag är grymt bildad numera- nu är jag så kompetent att jag kan inte bli bättre ;) He h he känn på den ;) Imorgon är det sista kompetensutvecklings-dagen :( Det har varit otroligt kul och intressant. Mycket visste jag redan, fast det är alltid bra att få nya idee´r.

Skämt åsido.. jag har arbetat snart 9 år som uska så något borde ha fastnat menar jag ;) Jag har ju ingen teflon-hjärna vad jag vet! 

Men så seg i huvudet jag blir av att sitta och lyssna en heeeel dag. Idag så trillade ögonen ner en gång, bara.. Och lite dreggel också;)  Helt otroligt..

Nu har jag suttit och slappat vid datorn en stund i väntan på att jag ska hänga tvätt. Meeeeeen va?? Hänga tvätt??? Det gör jag ju aaaaaldriig!!!!!!!!! Fruktansvärt ironisk var jag nu;) 

Jag satt och höll för öronen nu för att förtränga att tvätten är färdig. Men så fick jag kramp i händerna, så det blir väl att slääääpppa sig in i tvättstugan och ägna mig åt detta så å spännande och givande som att hänga upp tvätten.

Vi ses imorgon mina kära läsare;) puss på er                              

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch vilken korvbild du lagt in.... Kunde du inte valt nån finare korv ;-) haha

2009-05-27 @ 11:36:10
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ha hah ha he he he..kunde inte låta bli;)

2009-05-28 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0