Jobbat och stridit om klädval!

I 4 timmar har jag jobbat idag- det innebär halvtid... Skumt som bara den men det är nog bra för fossingen=) Så nu ska jag bara slappa..

Trodde denna morgonen skulle knäcka mig :-S Men nu har jag förträngt mina duster med mina stora otroligt klädmedvetna tjej... Fast att jag lägger fram kläder kvällen innan så är det tjat!! Idag fösökte hon få mig att låta henne ha en jättetunn sommarklänning i spöregnet..Sen var det jeans som hade gått sönder och var smutsiga :S Plus en fruktansvärd tröja som jag har glömt att lägga undan.

Vissa kanske tycker att det inte spelar någon roll vad deras barn har på sig- men jag känner inte så.
Jag vill att de ska hela,rena och funktionella kläder. Vad tycker ni?

Nu ska jag lägga mig en stund i högläge  med tassen känner jag!  Kram på er

Kommentarer
Postat av: ida

Håller med dig.. Men antar att man kommer ha sina duster i framtiden med Nellie! haha...

2009-05-18 @ 19:20:58
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja tyvärr så är det svårt att unvika- det är ju en del av uppfostran.. Men ack så jobbigt ibland!

2009-05-19 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0