Dream on babe......

Vi fick ett erbjudande av 3 att teckna avtal med dem om internet och så fick man en laptop på köpet. Eller ja fick och fick! Inget är ju gratis. Jag hade inte tvekat att ta det erbjudandet ifall inte vi hade haft Telia nu. Vi har våran bindningstid kvar ,och då känns det konstigt att betala för ett internet man inte använder.

Sen vet jag ju inte hur det funkar med 3 , om det är bra osv.


Nu ska jag göra min önskelista:

Jag vill:
 
att någon kommer hit och trollar fram lister och sätter upp dem ,där de ska vara

ha en ny säng.. slippa känna sig överkörd när man vaknar :(

 ha nya utemöbler

ha en ny utetrappa

fixa el ut till altan och sätta dit belysning

ha ett stort parasoll

vara klar med körkortet

ha en ny bil

ha ett nytt kök

att den jäveln som inte gjorde klar våran tvättstuga ska komma hit och fixa resten!!!!!!!!

gå ner i vikt

ha mer nya kläder till alla i familjen

Ja listan kan göras lång men framför allt vill jag att alla mina nära och kära ska ha hälsan!!!

Ha en bra dag och vad ska ni göra?


                           


   


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag önskade mej goa grannar.... å det fick jag!!! =D

2009-05-19 @ 15:23:30
URL: http://www.ljungans.blogspot.com
Postat av: Jessie

Åh vilket sammanträffande!! Jag fick med goda grannar;)

2009-05-19 @ 19:11:14
Postat av: Erik

Jag är grym på lister

2009-08-15 @ 01:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0