..fortsättning på Tungt beslut..OCH pinsamt glömsk..

Hmmm.. jag va borta länge ja;)  Det var meningen att jag skulle sätta mig en stund igår, men så hade jag fullt upp med barnpassning m.m. Nu kommer jag inte ens ihåg vad jag menade med "Tungt beslut" som jag skrev igår ?

Förmodligen var jag ironisk ;) Men nu kom jag på det =)

Jag var ju nere på Åhlens igår och fick mig ett par grå hår  tror jag.. Fick äran att köpa födelsedagspresent till Manges tjej!!! ´Men hur lätt var det??
 Jag fixade det i alla fall, men det tog flera sms till Mange, plus ett MMS och  en evig väntan på att han skulle svara. Mange hade ju lektion så jag kunde ju inte heller ringa honom.  I och med det blev det att där stog jag och väntade. Jag tror att jag var på Åhlens i en timme!!!!!!!!!!!!!

Gick där och såg ut som ett levande frågetecken plus min stora, stora klumpfot som precis ALLA tittar på.

Det  skulle varit kul att se vad de tänker ...

Till slut  fick jag ihop lite grejer som kan va bra att ha=)

En liten nessecär, helt transparent (minns inte hur det stavas?) och så la  jag i en en rengöringsmjölk från Oliv-serien, några badkulor, en dyrare massageolja, en massage-bläckfisk som man kan massera nacke och rygg typ, och badskum- Det blev väl bra?

Kvällen innan jag var och handlade detta , satt  jag och Magnus och pratade om vad Magnus tjej önskade sig och då kom han faktist med ide´n om ett litet spa-kit och så blev det =)


Igår var det en massa att tänka på för min hjärna.. OCH  min sambos hjärna :

-   Fixa present
-   Inte glömma att ringa Läkare, F-kassan, chefen m.m
-   komma ihåg allt i och med barnpassning
-   komma ihåg att ringa Tovas Fritids och säga att vi skulle bli sena- vilket  VI TOTALT GLÖMDE BORT!!!

Så fritids ringde och var väl inte jättemuntra på oss :S  Så nu går jag och tänker på det och har en gigantist klump i halsen... Det ska inte mycket till för att jag ska känna mig som en värdelös förälder :(

Jag är inne i en orolig period nu känner jag :( Jag vill ha  tillbaka rutinerna plus att jag faktist vill tillbaka till jobbet.

Nä nu ska jag fixa lite grejer! Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Carro

Så nu kan du Åhlens eller? =) Fråga alla nyfikan nästa gång vad dom tittar på eller säg att svininfluensan satt sig i foten. hehe

2009-05-07 @ 15:34:18
URL: http://www.ljungans.blogspot.com
Postat av: Jessica Mörtsllem

Ja ha ha ha, det ska jag göra-tack för tipset Carro!

Jepp-och jag kan hela Åhlens.. fråga mig om det är något ni ska ha tag på där ;)

2009-05-07 @ 16:07:34
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0