Fixa-time!

Idag blir det till att ordna lite saker. Ska göra pass, gå till trafikskolan m.m ja ni hörde rätt.. Jag är 30 år och ha inte tagit körkort! Men det finns vissa anledningar till det, och säga vad man vill men jag är ju otroligt miljömedveten än;)

Jag tar med mig minstingen Evelina till stan och knatar bort till musee´t med henne. Där har de en kulig båt för de mindre:)  ´Det blir lunch på stan idag med goa lilla minsting.

  Har ni vägarna förbi "The big city- Uddevallski" så är jag nog inte svår att missa. Idag blir det nämligen klumpfotsskon som alla tittar på, och jag är sååååååååå trött på det. Men vad ska jag göra? Ska jag gå runt med mina röda Crocs och kunna ha båda eller ska jag ha min basketkänga - dock bara på en fot?? Vad hade ni gjort?!

Om jag har båda Crocsen så ser det lite skumt ut när jag har :svart klänning med linne under , leggins på mina ben,snygg halsduk och jacka, eller ska man se att jag är lite sjuk i min fot. För folk tror väl knappast att man har en så ful dojja på sig om man inte behöver??!!!

Jag längtar till svullnaden har gått ner och jag kan ha ett par nätta ballerina skor eller en  sån här :

Kommentarer
Postat av: Jag själv;)

Ha ha ha ha ha vilken stor sko- coolt ;)

2009-05-13 @ 10:03:31
Postat av: Anonym

Jasså fröken Mellström e det dags för körkort nu?! :-)

2009-05-13 @ 21:22:58
Postat av: Carro

I like! =)

2009-05-14 @ 07:27:07
URL: http://www.ljungans.blogspot.com
Postat av: Jessica Mörtsllem

Jaeeepp.. det är dags för körkort- bättre sent än aldrig...;)

2009-05-14 @ 09:23:25
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/
Postat av: ida

INGA CROCS Jessica!!! Spelar ingen roll att man opererat foten! Crocs har man på jobbet :-)



Så basketkänga och den andra foten utan :-)

2009-05-15 @ 07:47:48
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0