Bio med töserna och mor min:)

Idag har det varit fullt upp precis som vanligt;) Men ändå på ett lugnt sätt! Vi gick upp sent och åt en härlig frukost:) Lite tjafs va det- men inget större.. Mina töser har en förmåga att börja reta varandra när det är som mest olämpligt ( När är det lämpligt att retas??!)  Som tex när deras mor är nyvaken och hungrig som en björn- måste nämligen ha frukost så  fort  jag vaknar!

Men sen lugnade de ner sig :) Efter det så fick Tova träna ögat och jag sympati-tränade med henne-vilket innebar att jag tryckte dit en ögonlapp på mig med! Jag tänkte att det måste vara lättare för henne och det var det.

Nu måste jag skryta : Min stora tjej Tova är väldigt duktig när det gäller att träna sitt stackars öga måste jag säga. Nu när jag kände hur det var så kan jag säga att hon är superduktig:) Det var inte alls kul..kändes otrevligt, instängt,och när man skulle ta bort lappen gjoerde det jätteont och så såg jag ut som en Tvättbjörn :(

Efter allt var gjort-påklädning m.m så gjorde jag mina välkända Morotspannkakor gjorde på Dinkelmjöl- underbara är de:)  Ni får kanske receptet om ni vill ha det...Det blev att käka och efter det drog vi ner till bion. Väl där var det kaos. Nu överdrev jag men jag tyckte det va jobbigt. Hämta  de där sk. dynorna som gör att de små liven sitter bättre... hmm... trodde jag ja. Vilka hårda  f-n-skap! Och så gled de ner och så. Nu var jag där igen- jag skulle ju sluta gny....

Ja ja.. filmen var jättebra men jag gjorde det pinsamma- att somna :S Det var ju inte meningen såklart . Kvällen är lite tråkig ikväll fast jag ska nog försöka hitta på något nu? Vad vet jag inte men jag försöker ;)  Vad gör ni ,ikväll?

Puss på er  <3 


                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0