Vilken härlig lördag!

U2 i Gothenburg- sååå in i bomben bra!

Sån stämning det va på Ullevi i lördags=) Fint väder ,mycket folk, Grymt band- bra förband med=) Kan det bli bättre??!
De spelade alla de låtar jag ville höra, One, Beautyful day, The Magnificent m.m  Så nu har jag köpt den nya skivan=) Ska kolla efter Snow Patrol med tänkte jag- för där var ett gäng sköna låtar med=)

Ska försöka summera denna veckan nu- den är inte slut än men;)  Imåndags så var vi hemma och tog det lugnt- det regnade som sjutton=(  ovanligt....jag städade och plockade en del.
 Vi fick besök av en nervös kakelsättare.. En som har gjort bort sig rejält när vi gjorde om i tvättstugan.  Nu ska det hända grejer! 

JAG har varit emot duschkabin men det ser ut som att det blir en sån där nere. MEN det blir en som är snygg, med rundat hörn, och det finns ju faktist snygga om man går in och tittar på Svedberg ´s, Hafa m.m så vi beställde en Hafa som inte vi ska betala givetvis. Det ska han göra=)

I tisdags var vi runt och kolla lite på gerjer och så beställde vi färg till våra köksluckor. Vi ska göra en provisorisk sak med köksluckorna dvs måla dem så länge.

Byta handtag  och kran m.m. Efter det, ska vi värdera upp huset=)

Igår var vi på Nordens Ark=) Kanonväder och så vfick vi se Rovdjursmatning... Det va spännade! Två gigantiska tigrar, en hona på 200kg och en hanne på 300 kg!!! Där snackar vi stora djur!

Där gick vi ett tag- hade med oss picninc och så käkade vi glass=) När vi kom hem satte vi igång grillenoch förberedde för att två goa gäster skuklle komma. Sen hade vi en jätetrevlig kväll=)

Idag torsdag har vi haft besök av min goa vän Lisas tös Matilda- töserna har lekt och busat hela dagen. Vi åkte och badade med de små liven =) Eter att vi kom hem efter handling så satte jag igång med Smörgåstårte-grundning:)

Imorgon blir det kalas i förskott för Tova som nästa onsdag blir hela 7 år!!! Nä nu är det dags att sova för min del- natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0