Släng dig i väggen, Stig-Helmer Olsson!

Vilken frilla jag hade i morse!! Jag kom in på wc imorse och tittade i spegeln och fick en chock! Jag undrade vad det var för tönt som stirrade på mig... Tills jag kom på att det faktist var jag själv!!!
Säga vad man vill om relativt kort hår men man måste ju fixa iordning eländet jämt med!   ( det är något fel på detta j-a tangentbord!!!) Så Enterknappen funkar inte!!!!!!        
Jag hatar när datorer krånglar. Jag får en vild fanatasi ibland om att öppna fönstret och bara hiva ut skiten och sen ställa mig och hoppa på dator-fanskapet!!    Så, tillbaka till håret nu. Jag saknar att bara sätta upp håret i en hästsvans och så är det klart. Ilansdproblem jag vet men jag kan inte låta bli att störa mig på det.......

Nu fixade jag Enterknappen- suck.. jag fattar ingenting???  Efter att jag har tvättat håret så måste jag först krama i mousse,sen blåsa håret för att sedan platta det en aning.. Vilket projekt!! Det tar en evighet att bara bli färdig.  Så nu har jag gnytt färdigt för idag tror jag?? Vi får väl se;)

Annars blir det en lugn dag idag. Jag har en liten förskyld Evelina hemma idag, så snart ska vi käka lunch och sen ev. baka för att sedan spela Memory (minns inte hur det stavas) . Det är lite kyligt idag plus att solen har gått och gömt sig :( Men det skulle bli fint till helgen-hoppas i och för sig att det blir sol innan dess men man får vara glad för det lilla ;) 
Se hela bilden
Vad ska ni Hiiittt pååå idag?      




                                                                                                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Syrran

HAHA skulle man ha sett.

Ja hår är jobbigt ibland, själv skulle jag vilja vissa dagar bara klippa av skiten och ha kort för jagt tror det är lättare, men det verkar inte det när jag läser ditt inlägg, så det får vara som det är....



Mmm du och datorer ;) fröken otålig... säger inget mer. Men du fixade ju det, brukar ju lösa sig.



Lilla Linis tråkigt att vara förkyld, krama henne från oss!



Ja solen måste kommma tillbaka snart :) tror faktiskt att det skall bli en 16 grader på lördag och soool.



Kramisar!!!

2009-04-20 @ 12:44:14
Postat av: Jessica Mörtsllem

Japp syster yster! Kul att du har hittat hit;) Nä lyd ett bra råd och klipp INTE av dig ditt fina långa hår.. Fan va jag ångrar mig! Och mitt tålamod ja.. det är inte min starka sida helt klart men jag strävar för att få ett nytt en dag.. Men det långa tålamodet kommer ju aldrig!!! Linis är på G redan.. ingen fara med henne.. men hon behövde denna lugna dag för att vila bort sin förskylning. Nu jämför hon och Tova skrapsår på knäna. vem har värst typ? Ha ha de är kuliga de små brudarna;) Gött med sol.. Då kanske jag ska sitta och pressa min blekfeta kropp så att jag blir laddad för Beach -`09 har gått ner , kilo förresten hi hi pöss pöss syrran och kramar tillbaka från oss

2009-04-20 @ 15:54:47
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/
Postat av: Carin

Inte visste jag att du skaffat annan blog!!!! Varför har du inte sagt ngt... Du övergav ju nogg, hur länge har du vart här då? KUl iaf!!! Slem!

2009-04-20 @ 18:35:20
URL: http://www.nogg.se/tiora
Postat av: Frida Jensen

Hallå gumsan!

Tack för peppningen på min blogg. Det värmer att få lite kommentarer.



Du skriver så bra! Kan se dig framför mig.

2009-04-20 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0