Relax...

Idag har det varit en återhämtningsdag för Familjen Kaos... Jag och Tova vaknade först.. då hade Tova tagit fram sin Pysselbok, och där var det ett fint halsband man kunde göra.
Så vi gjorde det.. Vi satt ute på altan i fina vårvädret och njöt =)  Och inte har jag behövt att laga käk idag heller för grannarna lagade Krabbelurer och bjöd våra barn så där var lunchen avklarad, sen var det dags för en tur till Mamma och hennes man.
'Där blev det Lax i en massa olika former-jättegott:) Sen tittade tjejerna på Bompa där och fick fika plus kvällsmat-mmm ännu bättre. När vi kom hem var det bara sätta igång med tandborstning, tvättning, toa-besök och i säng-plus sagostund:)

Nu har jag en lugn stund för mig själv här vid datorn =)  Bäst att passa på för i morgon ska jag och H göra rent altan- fixa iordning den inför alla underbara grill-kvällar vi planerar att ha!   Så nu drar jag mig till sängen snart för att sussa gott! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0