Räknade får inatt...

Gomiddag! Sitter här och är ovanligt pigg idag trots mina sömnbesvär inatt..När jag hade försökt allt för att jag skulle bli trött (fattar inget- brukar ju vara seg så in i bomben) så började jag räkna får! Jo det är sant-jag kom till 50 sen slumrade jag till.

Klockan 4.46 vaknade jag och var klarvaken- men snälla någon-vad är detta??? Då började också världens nysattack!
Trot allt detta så var jag pigg vid 8.00 :) Jag blir väl seg sen..

Idag ska barnen och deras goa pappa ta med dem till Badhuset:) Jag stannar faktist hemma och vilar foten idag..Lite tråkigt för jag älskar att vara med överallt men jag MÅSTE  ta det lugnt! ( Hur det nu ska gå till??? ;)  ) Så de drar nu snart och jag vet inte hur jag ska klara detta...? Det är skumt det där fenomenet- att när man väl har möjlighet att slappa och inte göra ett skit-ja då vill man inte! 

Vad ska ni göra resten av dagen?

Kommentarer
Postat av: frida

Hej gumman! Vad roligt att du har börjat blogga. Igen. ;) Nu räknar vi med att du uppdaterar ofta med. Och så måste du lägga ut bilder på nya frisyren!!

2009-04-08 @ 18:48:20
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0