PMS Crazy småbarnsmamma!

 Japp ni läste rätt! Jag har förträngt att jag lider av PMS!! Men nu är det dags att erkänna det för mig själv :(
Mitt tålamod är inte jättebra sedan innan men när denna förbannade PMS träder in så befinner jag mig ungefär på "Super snälla silver Saras" nivå, när hon blir så där yvig i håret och grön i ansiktet när någon kallar henne dum.

Jag blir så arg, så arg!! Går och muttrar för mig själv och fräser på min stackars sambo när han inte har bäddat sängen, när mina trollungar inte lyssnar för tionde gången när jag har tjatat en stund om att de ska komma, när jag slår i huvudet i något ( så grymt irriterande det är!), när dasspappret är slut på rullen och jag redan har satt mig, när det blir skitigt en minut efter att jag har dammsugit precis.. M.M

Ja, det ska inte mycket till för att jag nästan vill lägga mig ner på golvet och skrika, sparka och slå golvet med knytnävarna sådär som en del ungar gör när de inte får vad de vill ha!

Så förut när jag skulle göra lunch till oss alla så sa H att han kunde ta med barnen på en cykel-tur :) En briljant ide´!

Sagt och gjort - jag fixade maten och medans maten stod på spisen,  satte jag på världens hårdrock för att få ut min ilska.
Högt spelade jag och så headbangade jag som en dåre- gjorde hårdrockstecken med fingrarna och spelade luftgitarr plus lufttrummor... Heeeelt crazy :) Tänk om grannarna såg mig?? Ja ja jag bjuder på det ;) Fast jag behövde den stunden att avreagera mig på, för ända sen dess har jag varit from som ett lamm....

Nä nu fastnade jag här för länge- nu ska jag bada eller duscha ungarna och sätta dem vid bompa en stund plus laga kvällsmat! Hjälp!!!!!!!! Hur ska jag hinna detta??!!! Något hett tips? Nä då det ordnar sig ;) Ha en nice söndag och ikväll ska jag och H  glo på Fhilip & Fredrik i New York- VAD HÄNDER FÖR ER??!








Kommentarer
Postat av: frida

Ja herre vad jag känner igen mig! Super sura silver-Frida det är jag ganska ofta tyvärr.



Kanske skulle testa ditt headbangande!



Kram på dig goding!

2009-04-19 @ 20:25:06
Postat av: Lisa

Ah att jag inte kommit på det där med att få ut lite agressioner till hårdrock! Det är ju helt klockrent ju!!! Tack för tipset Märta :-)

2009-04-20 @ 08:09:16
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Anonym

PMS ja... inte så mycket av det faktiskt... fast vissa gånger kommer den fram, just att man blir så jävla irriterad på en gång. Usch vi har verkligen fått allt vi tjejer =)



F & F är sånna töntar så jag kräks... kollade igår för att ge det en chans men det var det sämsta jag sett... sitter bara och pratar i munnen på varandra och offren i soffan... Stackars Jonas fick inte många sylar i vädret. Så ingen mer F & F för min del.



Hej hopp

2009-04-20 @ 12:37:50
Postat av: Jessica Mörtsllem

Ja visst blev jag besviken på programmet :( Men vissa delar gillade jag.. Sen kan ju inte jag med Gardell riktigt.. Så fånig! Det är tur att vi alla människor har olika smak för de där kändisarna ;)

2009-04-20 @ 15:46:46
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0