Påskäggs-tjuvar...

 Hej hej hemskt mycket hej:) Minns ni den enerverande sången som spelades för säkert minst 20 år sen??

Jaha.. ännu en dag som jag bloggar-har riktigt fått smak på detta nu:) Det trodde ni inte va;) Tack Frida och Lisa för att ni har fått igång mig :) Men jag vill ha hjälp att fixa till sidan lite med sådär fint som ni har juuuuu!!!!

Promise me att hjälpa mig-Snälla, Snälla...
Mina barn går runt och sjunger på Carolines Af Ugglas låt... Och den hör inte till favvisarna direkt. fast jag kan mycket hellre höra låten än att se framförandet  får jag erkänna. Vad tycker ni?

Idag vaknade jag av att mina två trollungar Tova ( drygt 6 1/2 år) och Evelina (drygt 4 år) smög fram till skafferidörren,tisslade och tasslade-öppnade skafferidörren och sprang fort ner till sitt rum...

Jaha- tänkte jag-bäst att titta va trollen gör... Då hade de krafsat fram sina  fyllda påsk-ägg som deras Mormor  och låtsasmorfar hade köpt till dem!!! Så jag ropade upp två troll som tittade ner skamset när jag förklarade lugnt för dem att de skulle ju ni leta fram på Påskafton inte nu.  Innan frukost och allt!

Jag tror inte att de gör om det i alla fall- men vem vet?  Ha ha lite bus svimmar väl ingen av men ändå och lite gulliga va de när de fnittrade nere på sitt rum ;) Fast det visade jag inte att jag tyckte såklart.
 
Nä nu har jag tjatat färdigt med syrran  i telefon-samtidigt som jag skurade toaletten nere. Måste städa igen all städning jag inte har kunnat utföra när jag har varit enbent;) Så har jag fixat lunch till oss,ska nu ge mig på utemöblerna för att ge dem upppiggning inför sommaren :)

Vi ska ha premiär-grillning hos oss i morgon med våra goda grannar  Therese & Benny med deras två barn Kevin och Frida plus  Carro & Mattias  med deras Ida.  :)  Vad händer för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0