Nyklippt;)

Hi hi va kul när man för en gångs skull är nöjd när man går och klipper sig:) Får väl se ifall jag kan bjuda på en bild när jag har fixat kameran som har hängt sig?? Fattar inget när jag vänder och vrider på kamera-helvetet.. : / 

Men så är det ett sånt projekt också när jag ska få ner bruksanvisningen som ligger längst upp på en hylla ,längst in i garderoben och alla som känner mig vet att jag är pygmee´-kort ..Hmmm.. det blir att fråga min snälla sambo som är trött på mig och mitt usla humör!

Just nu är min fot nyopererad sedan snart två veckor tillbaka..(Herregud va tiden går fort trots att jag är hemma och är sjukskriven-inte klokt ju) Jag har förträngt i snart sex år att jag skulle behöva operera bort fanskapet (en Hallux Valgus-knöl, även kallad kärring-knöl/ ) men så har jag haft fullt upp i livet med 2 graviditeter och mammaledigheter m.m så det har helt enkelt inte blivit av.

Men nu så! Inte helt problemfritt, fick infektion i op.såret vilket ledde till att jag blev akut inlagd :( Inte så länge men det räckte gott och väl med två dygn på Sjukan på en 3-bäddssal. En tant på ena sidan av mig som snarkade så högt att jag hoppade till varenda gång och drog igång sådär ni vet.. Och den andra tanten låg och släppte sig-kul!

Efter två nätter blev jag utskriven med  en stark Kåvepennin-kur på 14 dager 3 gånger dagligen..phuuu.. Samma dag som de skriver ut mig sätter personalen upp en skylt på just min dörr  som det står "Magsjuka" på!!!!

Då tog jag mina kryckor och flydde fort så in i bomben därifrån-bad en stilla bön att jag skulle skonas från detta vidriga öde. Och jag har sluppit magsjukan hhi hi :) Men det beror på att jag spritade toa-ringen noga varje gång jag skulle in där och tvättade plus spritade händerna extremt noga :) Så lite flyt har jag haft-vilket jag behöver..

Min sambo säger att jag är otursförföljd... det stämmer tyvärr :(

Nix..nu ska jag sova-ses imorgon tror jag ;) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0