Jaaaaeeppp.. så va jag här igen..

Idag blir det mycket att göra för "Fröken  Klumpfot" :

-  Ska till Ögonmott. med Tova

- Röjja hemma och lägga Kycklingen i marinad ( Måste ju disikera kycklingen först så att det inte är glas i eländet)
Med min otur så kan ju det mycket väl hända!!

- Så får vi kompisar hem ikväll:) Linda och Erik som jag har jobbat med( och Linda jobbar jag med ännu men hon tänker svika oss och jobba på Ambulansen istället:(  )  kommer med deras Elias, så det blir grillning och hugga ner träd plus fixa några buskar som jag inte vet hur deras namn uttalas eller stavas.. 


Så det är späckat schema för mig- bäst att sätta igång! Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej hopp



idag har det varit lungt efter en arbetsvecka.

Lite god mat och rödvin blev det också =)

Imorgon blir det promenad med vovvar på Tjolöholms slott, kanske en lite fika i solen också :-)



Ta det nu lungt med foten... får ju stressbesvär när jag läser dina dagar ;-) du måste fått den sidan av mamma... hon är ju likadan :-)



Ha det gött ~ kramisar i massor!!

2009-04-18 @ 00:40:05
Postat av: Lisa

Du e så redig! Påtar i trädgård och allt och du som sagt att du inte kan sånt.... Pöss

2009-04-18 @ 12:05:09
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Jessica Mörtsllem

Ha ha syrran... Jag tror att jag kanske har en släng av Damp..? Vem fan vet? Ha ha Va gott det låter med promenix på ett slott! Hälsa lilla Mimmi och Torsk från mig!Är det bättre med Mimmis nos nu? Hoppas det och kul att du tittar in på min blogg;) Kram på dig Syster Yster och tack för alla fina saker vi fick av er:)

2009-04-18 @ 21:55:30
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0