ja då försöker vi igen ja! Sol, sol strålande vårsol tar vi..

Japp.. jag strävar på.. idag har vi fått gjort en del grejer :) Tog ju bort stygnen, var ner till jobbet en sväng och tjattrade med dem, jag saaaaaaakkknaaaaaaar dem så in i bomben!!!  Mina goa kolleger,patienterna och arbetet såklart. Men det känns som om jag kanske kan gå tillbaka tidigare???

Ska ju inte säga för mycket...

Efter sjukhuset blev det en åktur till Kvantum, storhandlade med Håkan och barnen och en förbannat kass kundvagn-härligt härligt- sur som ett åskmoln haltade jag runt medans folk bara stod och glodde på mig och min klumpfot:(

Jag måste vara unik med min gigantiska fula sandal ;)

Det var som jag misstänkte-en massa folk som ska ha Påskmat -pust och stön. Men nu är det gjort! Passade också på att köpa Teak & trärens,skurborste,olja och pensel på Flugger som ligger där. Så nu blir det att få bort skit på utemöblerna- Tack för tipset Lisa J !

 Nu ska jag halta ner till Lisa Svedberg -min underbara goa vän och önska henne Glad Påsk- hon drar till Norge imorgon och ska umgås med sin familj där uppe och jag får klara mig utan henne-tråkigt men hon kommer snart hem igen:) 

                                               GLAD PÅSK -VI SES PÅ BLÅKULLA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0