Ingen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

... Och jag behöver faktist sömn nu för färden till Blåkulla ju!!!!!!!!!!!


Håller på att mecka ihop en motor till mina kryckor,  så att det kanske kan gå fortare till Blåkulla denna Påsk he hehe..
För idag är det dags för Alla Häxor att dra till Blåkulla -så se upp alla kråkor för nu går det fort...

Ja det är mycket som händer idag för min del :

* Ska först göra mig iordning-vilket tar evigeter med denn frilla hm... :(

* Åka iväg till Ortopedmott. för att ta bort  14 kliande stygn :)

* Storhandla inför Påsken som en miljon andra också gör idag vet jag... OCH NI SKA INTE TRO ATT HÅKAN FÅR ÅKA SJÄLV!!! Oj capslock.. Nä för det är väl självklart att jag ska med så att jag får se lite folk hi hi- det gäller att vara smart...
 ( Lördagen efter operationen tvingade jag Håkan att ta med mig på en tur till Torp så att jag skulle få se folk- där satt jag i bilen med foten på instrumentbrädan och vrålglodde på folk som gick utanför- tänk va lättroad jag är ;)  )

* Påskharen ( Min kära mamma med sällskap) kommer och lämnar Påskgodis till alla tre kidsen som jag sedan ska gömma hi hi hi Och så har jag bett att de ska få inspektera ansiktslyftningen på vårat radhus. Håkan har satt upp en ny  snygg utebelysning, nya siffror och så har jag planterat blommor :)

* Ja så skulle det väl kunna vara vila resten av dagen! Men vi får se....

Vad står på erat schema idag?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej du hej du!

Jag ligger ju lätt i lä om man jämför redighet, att du planterar och håller på med den foten det är imponerande :-)

Vi ses på Blåkulla, Glad Påsk!

2009-04-09 @ 11:29:29
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: ida Thylén

Hej!!! Du e tillbaka!!!!

Skoj!! Nu har jag lite att läsa igen!!

Ses i natt på blåkulla

2009-04-09 @ 15:17:00
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0