I´m sleeping zzzzzzzzzzzzzzz mycket snart!

Oj oj oj.. är så trött att jag snart måste hämta tandpetare att hålla upp ögonlocken med!!

Efter en hel dag med:

* Sol =)
 

* Sambon körde Magnus och hans kompis Jesper till samling- de skulle spela borta emot Lidköping ( Tjo ho! Manges lag vann med 1-0 till Oddevold =) )

* Förberedelser inför grillningen ikväll med Familjen Fernandes- Svedberg =)

*Förberedelser inför granntösens kalas, ni vet tvätta av & fläta hår på båda tjejerna, ha en klädförhandling packa in present / skriva kort m.m Vid kl.14 var det dags att klampa över gatan och lämna över två tjuriga töser.. Men så fort de kom till kalaset kom de glada minerna fram-tur var väl det ;)

´* Till Torp för att kompleteringshandla, tillbaka hem och fortsätta fixa inför grillningen. Göra sallad,duka, göra iordning grillen m.m Göra en smarrig kladd-kaka- mums fillebabba ;)

 Och efter  kl. 18 ( har inte riktiigt koll på vad klockan va) så satte vi oss och började smaska i oss en härlig grillmeny bestående av grillade kycklingfileér , och grillad fläskytterfile´, majskolvar och Halloumiost som Lisa och Martin hade med sig, sallad och ugnsbakad potatis och morötter som jag fixade iordning, så hade jag faktist köpt färdiga såser Rydbergs Bearnaisesås- riktigt god med smak av chili och en Gourmet med smak av Tryffel , mums säger jag!

En härlig kväll tillsammans med goda vänner och deras kids kort sagt-  Men nu är det Natti natti för min del... zzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Jessica Mörtsllem

Denna bild på mig är en- ett par -tre år gammal mobilbild :S TASKISKT AV MIN SAMBO ATT TA DEN HÄR HEMSKA bilden på mig -men jag bjuder på det! Alltid kan det roa någon ;) ( Fast egentligen tycker jag att det borde vara förbjudet att fotografera mig när jag sover)

2009-04-25 @ 23:42:02
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0