Gissa vad...

Haha va jag lurade mig själv förut! Jag drog med sambon och barnen ner till badhuset:) Inte kunde väl jag sitta ensam här hemma och glo..nix..jag skulle med!

Väl nere hade barnen och Håkan skitkul..Jag tyckte det var kul jag med men det var tråkigt att sitta på land:( Jag tar igen det senare i sommar tänkte jag:)

Tovisen simmade som aldrig förr och hoppade som en dåre-gissa om jag var nervös?!!! Man ska ha respekt för vatten tycker jag.

När de hade badat färdigt så blev det den obligatoriska glassen:) Och jag och Håkan tog varsin vattnig & vråläcklig korv    

Efter att vi var färdiga med all korv och glass-ätande drog vi till Blomsterlandet för tredje gången i rad på mindre än en vecka....  Håkan bara suckade när jag kom med den briljanta idee´n ; P  Vi bytte ett par skor som vi shoppade till Evelina häromdagen och handlade några mer blommor ,lite jord och en kruka.

När vi kom hem tog jag på mig planterar-vantarna och började plantera lite till :) Ni ska se mig när jag haltar omkring..hi hi vilken syn.. Ser ju ut som Ringaren i Notre dam :)

Sen blev det mat, tittade på The Hills en stund ( har grymt svårt för hon Haidy och hennes numera make Spencer) och nålade två överkast till tjejernas rum. Sydde eländet - att sy är inte min starka sida :(

 Men det blev bra! Skam den som ger sig.. Ha en prima kväll !!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Diggar också blomsterlandet..;)

2009-04-24 @ 21:46:36
URL: http://www.nogg.se/tiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0