Fruktansvärt!!


Vi var på Torp igår och jag haltade på en vän till mig.. och så berättade hon en hemsk sak för mig!! Hennes ena tös hade haft jage hos en klasskompis nära där de bor.. Helt plötsligt hade tösen sprungit in i en altandörr i glas!!!! Fattar ni eller??!!  Dörren hade varit öppen men någon hade stängt den...

Tösen blev uppskuren djupt i ansiktet..Fy fan rent ut sagt!!
Min vän hade blivit uppringd på jobbet och fick springa ifrån- men tänk den paniken man känner då..

Hon skulle ta sig till Näl. Hon sa det att hon vet inte ens hur hon kom dit fast att hon körde själv..  Så det blev ambulans &operation..Usch när hon berättade detta för mig så kom tårarna på mig..
Men vännen min säger att hon känner sig djupt tacksam-det kunde ha slutat riktigt illa om hon hade skurits längre ner!!

Det är sånt man kallar Änglavakt!!  Så kolla ungarna när de springer runt vid altan dörrar...!!´


Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Hej vännen! Vad roligt att du bloggar så flitigt. Nu ska jag kika in varje dag. :)

2009-04-14 @ 15:17:02
Postat av: Jessica Mörtsllem

Ha ha ja du Frida.. Vi får se hur länge det varar;) Kram på dig!

2009-04-15 @ 09:09:40
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0