Förskolan på G..

Nu ska vi snart gå till dagis ( förskolan-jag vet att det heter så men jag har präntat in dagis, så det tar ett tag att ändra;) )

En härlig morgon ser jag men det blåser hos mig en del så det blir att ta på sig till en början!

Svårt det där med kläder nu tycker jag för det är allt lite kyligt på morgonen? Det blir att skicka med kidsen så att de inte behöver svettas för mycket  när de ska hem senare idag =)

Valborg idag- mycket ungdomsfylla och elände :) Kommer att sitta på helspänn ikväll när "min" tonårsgrabb Mange ska iväg, fast han sa att det är träning som gäller ikväll så jag hoppas att jag slipper oroligheter..

Mange är en fotbollskille ända ut i stortårna ;) Träning 5-6 dagar i veckan plus match ! Nu till helgen så blir det att åka på match och titta på gossebarnet. De ska spela mot Ljungskile!!  Nä nu måste jag rusa.. (läs halta fort fram)

Ha en härlig Valborgsmässoafton !" Vintern raaasar ut i...." kan inte mera sen ;) Vad ska ni göra en dag som denna?

  skit i att elda dock- Det är brandförbud har jag hört!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är ju underbart - du bloggar!!! =) Nu har du gjort en granne glad. Kram på dej!

2009-05-05 @ 13:35:26
URL: http://www.ljungans.blogspot.com
Postat av: Jessica Mörtsllem

Tackar tackar bruden.. du har gjort mig glad också!

2009-05-07 @ 16:18:27
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0