Försäkringskassan... :(

Har fullständig panik!!! Att det ska ta 30 dagar eller längra att få ut några pengar överhuvudtaget??!!! Nu ringde jag och frågade ifall de har fått mina handlingar och hur lång tid allt ska ta...? Ja ... svaret är det som står ovan här!!  Dvs 30 förbannade dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Jag kommer att bli knäckt mycket snart känner jag :( Eller ja- mest frustrerad! Nä nu har jag ingen lust alls att skriva mera- jag får se ifall jag återkommer senare! Hoppas dagen är bra för er i alla fall...







               Jag förstår att de har mycket att göra och sådär ,men just nu tröstar det inte ett skit!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm du är tyvärr inte ensam... läste förr nästan dagligen hur folk inte fått något från FK på flera månader och är tvungna att låna pengar av släkt och vänner... en del blev tvungna att sälja både hus och lägenheter... trist är det :(

2009-04-28 @ 17:02:26
Postat av: Syrran

Oj syntes inte att det var jag som skrev...

2009-04-28 @ 17:03:25
Postat av: Jessica Mörtsllem

Vilket flyt jag har;) Jag fick tydligen pengarna idag...så nu ska jag sluta gny och gå och laga käk till oss;)

2009-04-29 @ 17:50:56
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0