Det kommer att lösa sig-tänker inte gräva ner mig för några pengar!

Nu ska jag tänka posetivt =) Allt ordnar sig på ett eller flera sätt- eller hur? ! Varför gå och grubbla- det löser ändå inget!

Nä, jag har fixat lite saker hemma. och faktist så har jag tagit min första lite längre promenad idag =) Det går framåt med Klumpfoten hi hi hi Jag gick med Evelina ner till dagis!.Det fick ta sin lilla stund men det gör ju inget ;)

När jag kom hem satte jag  mig på våran slitna men väl fungerande trapp ;)  och åt frukost  i solskenet- mmm underbart =)

Efter det tog jag fram mina "Gröna" händer som jag egentligen inte har - för att göra ett sista försök att rädda ett par Garderobsblommor. Jag planterade om dem och duschade dem =) Så viskade jag lite till plantorna att de behöver ju inte dö just nu...

Det stog nämligen på plantan att den har en normal ålder på två år- Garderobsblomman- hemma hos mig blir den väl inte så gammal förstås ;) Men jag strävar faktist...

Och nu har jag tagit hand om ett berg av nytvättad tvätt- sorterat, vikt och lagt ut i respektive garerob/lådor.. phu.. det är såååå in i bomben tråkigt. Jag hänger gärna tvätt men att ta hand om den är blä.. Och ett evighetsarbete.. En evighetsmaskin - minns ni den?

Nu ska jag förbereda käk tror jag!  Så slänger jag med några bilder på familjen! Lite gamla bilder men ändå, oj nu la jag visst  in mina kissemissar Klas och Knut här...Ja ja jag håller på att lära mig... ;);)

Kram på er =)




               Så här fin ska mina också bli ;)








Min underbara familj- som gör mig glad=)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nämen där är ju hela lilla söta familjen:)<3

2009-04-27 @ 17:33:39
Postat av: Jessica Mörtsllem

Jepp Sannis- det är det! Annars allt bra med er? Kram kram och kul att du tittar in här=)

2009-04-27 @ 20:15:17
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0