De blev ju nästan som nya ju =)

Så ! Nu va utemöblerna färdiga- det tog ca 5 timmar tror jag...phu..ont som fan nu men det var det värt :)
Imorgon kan jag shoppa nya dynor också till dem-så blir det kanon ;) Vi ska ändå till Torp och fixa lite annat-Systemet och Hemtex blir det. Jag älskar Hemtex- den affären gör mig glad :)

Förutom att jag har fixat utemöblerna så har jag tvättat och hängt upp kläderna,gjort mat och jagat in kidsen.
Varit effektiv idag trots klumpfoten.

Min svägerska  Kristina  och barnens ena kusin Joel var här och lämnade Påsk-presenter till oss:) De är urgulliga verkligen=) Jag och Håkan fick varsin gul äggkopp som det stog ägg på och där hade Kristina planterat i gul Våreld-jättefräckt blev det hi hi-hon är fiffig!  Och tjejerna och Mange fick varsin peng, små porslinskycklingar och choklad :)

Nä vet ni va- nu ska jag duscha och lägga mig i soffan för att slumra till en aning precis som jag brukar :)

Ha en riktigt ljuvlig Långfredags-kväll!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0