Choklad,Fika-besök, barnvakt och grillning!

Jag är såååå sugen på choklad så att jag skulle kunna gå över Paddor, Ormar, eller Spindlar!! Fast när jag tänker efter så tror jag inte det  i alla fall! Såna där s.k djur är det värsta jag vet :(  Nä jag struntar i Choklad idag ;)

Nog om det... Nu väntar jag på besök av min arbetskamrat Ann-Catrin och hennes son Nisse :) Det ska bli kul att träffas! Efter det ska jag " passa" min goa vän Lisas barn Nicklas & Mathilda, eller ja passa och passa. Det är ju bara kul att få låna dem lite så att mina kids och Lisas kids får leka lite :)  Och det är gott när man kan samtidigt få underlätta det för sina vänner ;)

Ikväll och imorgon blir det nog grillning på schemat. det är ju så underbart smaskigt :)

Nä jag får sätta igång lite nu- måste ju duscha, blåsa & platta bort min töntiga frisyr- det är ju synd att skrämma bort Ann-Catrins son ;)   Vad ska ni hitta på  idag?  Ha en jättefin dag vad ni än hittar på =)



           Underbart är gott!              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0