Altan-tvätt...

Idag har vi fått gjort en massa! Snacka om att va effektiv;)  Imorse var det upp tidigt och så satte jag och H igång med altan-skurade den ren så nu är det " bara " att olja in den med..phu.. vilket jobb. Vid lunch blev det pannkakor till alla tre barnen  =) plus granntösen Ida.

Efter det blev det en välbehövlig dusch innan vi drog till Torp väldigt snabbt för att fixa Tovas glasögon som akut behövdes justeras, handling på Maxi & Apoteket.

Väl hemma drog vi igång grillen,slängde på lax i folie plus en massa grönsaker som vi grillade. Till det serverade jag en god kall sås och potatis/ morötter skivade som jag ringlade lite olja och slängde på lite krossad vitlök ,stoppade in i ugnen- mums va gott =) En härlig Familjemiddag.

Vad har ni roat er med? FÅR ALDRIG NÅGRA SVAR MEN MEN... Undrade just ifall det är någon som läser min lilla blogg??  Lämna gärna ett avstamp-det är nice;)

Nä nu känner jag att jag gäspar väl mycket... Natti natti

Kommentarer
Postat av: lisa

Halloj! Du kan kolla hur många som kollar din blogg, finns nån funktion nån stans i menyerna kommer bara inte så här på rak arm ihåg....

Hur gick altantvätten, funkade det bra?

Kram

2009-04-14 @ 07:01:20
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Jessica M

Jodå- altantvätten blev relativt bra. Men vi måste kanske tvätta mera.. Du vet att de som bodde här innan har väl inte gjort ett skit kan jag tänka mig!!! Men det är klart att det blev bättre:) Äsch.. det är väl inte så noga ifall någon tittar men det kan va intressant att se ifall någon är inne och läser.. Annars tänkte jag skriva ut allt och spara som Ida ville göra. Det kan ju va kul att ha:) Kram på dig

2009-04-14 @ 09:38:17
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0