Söndag & jag är såååå in i ...

...bomben trött!  Igår blev Jag och barnen  hämtade av Lisa  Svedberg, och så drog vi till Brodalen. Supernice ställe. Jag kände att jag behövde komma hemifrån lite och bli ompysslad. Å det blev jag. Vi sov alla 8 (!) i en stuga- skitmysigt.=)  Med loft och grejer. Åh va fint de hade!!!! Jag hade beklagat mig tidigare på eftermiddagen att jag ville ha en flaska vin och lite tjat men jag ville hemifrån också- så hon sms:de tillbaka till Mig efter en stund, att hon och Martin hade fått en toppenide´. Och det var det.

Det är Lisas svärmor och hennes sambo som har det som semesterställe. MMMMmmm... vilket ljuvligt ställe att koppla av på! På landet verkligen. Nu har  söndags-tvättningen , bompa och kvällsmaten för barnen ägt rum. och de ligger i sina sängar=)

Sagan tog H idag för jag känner mig som i koma.. :( Det är så tråkigt att ligga och sova när man ska läsa bok.. För det har hänt att jag har slocknat mitt i en saga, av ren utmattning såklart men ändå. Jag börjar först sluddra och sen är det kört!


Nä nu rinner tiden ifrån mig.. Ni ska få en bild- en badbild ev de små:) Kan hända att ni har sett den innan men blunda då;) Kram på er och ha en fortsatt go söndag för det tänker då jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0