Trött..

Trött - så in i bomben!  Har sovit i hela 3 timmar nu - och snart ska jag lägga mig för natten hi hi & vakna utvilad imorgon:)
I och med att jag har sovit så ikväll så har jag ju inte hunnit att lägga in kort.. Men det ska bli! Nä nu ska jag roa mig med att hänga tvätt med... Blä!   Förresten så ska jag få gå på U2 på lördag:) Så kul ska det bli-längtar som en gris;) Hoppas bara på att vädret blir okej : S sen så har jag bokat tågbiljetter- Sthlm- tur & retur  den 18/8 till 22/8 till min underbara Terese <3 Det ska bli askul att få träffa henne.

Träffade henne i maj förra året- så det är allt länge sen!

Det är när skolan börjar men det får gå! Vi ska gå på Grönan m.m

Nu hoppas jag på fint väder så vi kan ta Nordens Ark med barnen någon dag! Jädra väder rent ut sagt- usch va trött jag är på det nu!!! Vad gör ni i detta tråkiga väder??? För våran del blir det att baka pizzabullar någon dag.

Nä nu ligger jag snart över skärmen igen... Natti natti och kramar i tonvis      


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0