I´m back ;) hi hi

Tjena moss! Här sitter jag igen och knapprar in lite ord som ni ska få läsa..;) Tänkte KANSKE ta upp min lilla blogg igen...

Det är ju semester nu och då får jag väl mera tid hoppas jag : S 
Det som har hänt är väl att jag har börjat jobba igen i maj ,efter min välkända operation i klumpfoten;)  Nu är den nästan återställd, bara lite svullen ibland..*läs jämt* för jag kan ju aldrig vara still;) Har väl en propeller i rumpan eller något hö hö hö

Men jag har tänkt på en sak och det är att jag passar att bo på Yrvädersgränd i alla fall..

Ja hör ni.. va har jag gjort mera..? Jo jag har faktist rasat i vikt- hela 10 kilo!!!   :) och jag tänker definitivt ta upp min träning igen! 

Nu på semestern så har vi grejat lite vid huset- lagt stenar i rabatten och bytt till en skitsnygg brevlåda, satt dit min goa svägerskas fat av lera som hon har gjort till mig. Kristina som hon heter har gjort det efter ett stort rabarberblad- fint va? Och så kom vi på att om vi sätter en kruka med blommor i den så blir det skitfint & det blev det:) 

Min sambo har äntligen tagit tag i alla lister som ska sitta på plats- det är långt ifrån färdigt men det är en början.

I tisdags va vi på Liseberg och roa oss- Jag och sambon plus två av barnen.  Mange va hos sin mamma i Kramfors och vi skulle hämta honom på Landvetter i tisdags:) HAR LÄNGTAT EFTER MIN GOSSE SOM EN TOK!    Men nu är han äntligen hemma:) Nu är grabben inte så mycket hemma förvisso- det är fotbollsträning ,flickvän,kompisar m. m MEN Mange är på rätt sida av Sweden;)  

Det får bli mera upptadering imorgon.Känner att jag hller på att somna över min nya Laptop som jag shoppade idag hi hi..det är sååå kul:) Jag ska leka mera med denna underbara grej imorgon- kanske lägga in lite kort och sånt vet ni;) Kram på er!

 

Kommentarer
Postat av: frida

Kul att ha dig tillbaka i bloggvärlden!



Jag tyckte väl att du såg smal ut på senaste bilden på facebook. Vad har du gjort? Mitt i semestertiden är det ju inte lätt att tappa vikt. Ge mig knepet är du snäll. :)



Kram!

2009-07-28 @ 22:46:55
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja visst är det kul att jag har hittat tillbaka..Ja Frida.. jag har tappat 10 (!) kilo :) va jag har gjort? Jag har ätit mindre sött och regelbundet -promenerat och så:) Men nu har jag minst 5 kilo att tappa:) Jag tar 5 kilo i taget så känns det inte så jobbigt. Annars allt bra med er goingar? miss you! Kram

2009-07-29 @ 22:25:23
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0